dinsdag 28 augustus 2012

Geboortedoosje





Na even afwezig te zijn geweest in verband met de drukte rondom de wagen voor het bloemencorso in Sint Jansklooster, heb ik eindelijk weer eens lekker geknutseld!
Ik had via onze webshop (zussies cadeaus en accessoires) een opdracht gekregen om een geboortedoosje te maken.
Hij mocht alleen niet te druk worden.
En de kleur van de kaart was wit/oranje.
Een hele uitdaging voor mij omdat ik alles snel vol prop, en oranje een kleur is waar ik praktisch nooit mee scrap!
Maar goed, eenmaal bezig is het me naar mijn idee toch gelukt om er wat moois van te maken.

4 opmerkingen:

Hilde zei

Een heel mooi doosje en alle ingrediënten zitten erin. Leuke, maar mooie accenten.
Groetjes, Hilde

Agnes zei

Het is je inderdaad goed gelukt !Hij is mooi geworden.
Maar zo niet Inge.......
Groetjes, Agnes

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Inge.

Liefs Riet.

Hellen zei

Waanzinnig leuk gedaan.
Mijn complimenten, erg orgineel!